Vesti

Više smo zainteresovani za pravljenje piva nego da budemo predmet novinskih naslova, ali smo ponosni na pažnju koju naši brendovi, inovacije i odgovorna poslovna praksa dobijaju.

Kad pijem ne vozim i ove godine na Salonu automobila

mart 29, 2019
Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, i ove godine tradicionalno su za sve posetioce  54. Međunarodnog salona automobila  pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kad pijem, ne vozim

avgust 8, 2018
Odgovorna konzumacija alkohola je važna tema koju Apatinska pivara pokreće u javnosti i u partnerstvu sa Upravom saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova, upozorava na rizike vožnje pod dejstvom alkohola.

Da li znate gde završe čepovi od flaša kada se nagradne igre završe?

avgust 2, 2018

Potrošači obožavaju nagradne igre. Leti uživaju u ispijanju piva, sakupljaju čepove, vredno šalju koverte, a oni koji su srećne ruke dobiju nagrade. Da li ste razmišljali o tome gde završe plastični ili metalni čepovi nakon izvlačenja nagradnih igara? Šta se desi sa milionima koverti i čepova nakon javnog izvlačenja nagrada kada se ugase reflektori u televizijskom studiju? Da li se čepovi bacaju u smeće?

Vladimir Novaković izabran za novog predsednika UO NALED-a

jul 12, 2018
Generalni direktor Apatinske pivare Vladimir Novaković izabran je za novog predsednika Upravnog odbora NALED-a, odlukom članova rukovodećeg tela organizacije. Na toj funkciji nasledio je Aleksandra Ruževića, generalnog direktora kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, koji karijeru nastavlja kao prvi čovek Coca-Cola HBC Rusija u Moskvi. 

KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU

jun 21, 2018
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.

APATINSKA PIVARA OBELEŽILA DAN RECIKLAŽE PREDSTAVLJANJEM NOVIH EDUKATIVNO-ZABAVNIH PRESA ZA RECIKLIRANJE

maj 17, 2018
U okviru edukativnog projekta „Reciklirajte i vi“ Apatinska pivara je, u saradnji sa Solagro timom i Sekopakom obeležila Međunarodni Dan reciklaže, kako bi još jednom skrenula pažnju javnosti na važnost pravilnog odlaganja reciklažnog otpada. Kako bi na zanimljiv način podstakla i motivisala svoje potrošače da recikliraju, Pivara je predstavila fudbalski sto za reciklažu, prilagođenu verzija popularne igre koja umesto žetona ili novčića za aktiviranje igre koristi prazne limenke.

„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

mart 26, 2018

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.