APATINSKA PIVARA PRVA “FAMILY FRIENDLY KOMPANIJA” U SRBIJI U SEKTORU ROBE ŠIROKE POTROŠNJE

Apatin - Beograd, novembar 2020. - Apatinska pivara je prva kompanija u Srbiji u sektoru robe široke potrošnje koja je dobila prestižni Family Friendly Enterprise (FFE) sertifikat. Ovaj sertifikat dodeljuje sertifikaciono telo TMS, prema standardima „Ekvilib“ Instituta iz Slovenije. U Srbiji samo nekoliko kompanija poseduje ovaj sertifikat, a Apatinska pivara je pokazala da su briga o zaposlenima i njihovo zadovoljstvo važan segment njenog poslovanja.

  

„Privatno zdravstveno osiguranje, razvijen well-being koncept koji gradimo kroz našu internu platformu „Kako si danas?“ koji omogućava zaposlenima da se uključuju u akcije koje imaju za cilj brigu o zdravlju, porodici, zdravim životnim konceptima kao i rad na ličnom prosperitetu, zatim organizovana druženja zaposlenih, fleksibilno radno vreme, rad od kuće, treninzi ličnog razvoja i program nagrađivanja – sve su to benefiti koje je Apatinska pivara pružala svojim zaposlenima i pre dobijanja ovog sertifikata koji će još više podići lestvicu našeg koncepta i odluke da budemo orijentisani ka našim ljudima koji su nam uvek na prvom mestu“, kaže Danilo Pušonja, direktor Apatinske pivare.

U naredne tri godine pivara uvodi dodatne benefite u domenu organizacije rada, radnog vremena, ljudskih resursa i finansijske podrške zaposlenima.

„Više slobodnih dana za zaposlene čija deca polaze u prvi razred osnovne škole, širok koncept rada na daljinu, odsustva zbog vanrednih porodičnih razloga, podrška očevima u brizi o detetu ili majkama koje se vraćaju na posao nakon porodiljskog - sve su to mere koje su odabrali naši zaposleni i koje u ovom izazovom vremenu potrebne jednoj modernoj porodici. Upravo slušanje potreba kolega kao i okruženje koje pruža pravi balans između privatnog i poslovnog života je pravi put za kreiranje ambijenta za rad u kome će se svako osećati dobro i motivisano“ – navodi Dragan Rosić, direktor ljudskih resursa u Apatinskoj pivari.

Pivara je deo Molson Coors Beverage Company i jedna je od najstarijih aktivnih kompanija u Srbiji koja je osnovana daleke 1756 godine. Sa preko 700 zaposlenih koji rade širom Srbije, ponosno spaja tradiciju i moderno poslovanje kroz savremene koncepte balansa između poslovnog i privatnog života.

„FMCG sektor je jako specifičan jer obično obuhvata zaposlene koji rade u fabrici, distributivim centrima, logistici, u prodaji na terenu kao i u kancelarijama u različitim gradovima. Širok opseg poslova koji obavljaju naše kolege, zahteva jedan širi koncept brige o ljudima i njihovim životnim potrebama koji se primenjuje u praksi“ – kaže Pušonja.

Tagovi


PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

 

Apatinska pivara podržala održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju

 

 

Beograd, 29. maj 2017. – Apatinska pivara podržala je održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju u organizaciji Nacionalnog sportskog saveza slepih i slabovidih. Na takmičenju koje se održava od 29. maja do 4. juna u Banji Junaković kod Apatina, nadmetaće oko 150 učesnika iz 11 evropskih zemalja.

 

Nacionalni sportski savez slepih i slabovidih osnovan je na incijativu nekoliko klubova i društava sporta i šaha slepih i slabovidih i Saveza Slepih Srbije. Reprezentacije ovog saveza učestvuju na internacionalnim prvenstvima u šahu, atletici, plivanju, kuglanju i drugim sportovima i osvajači su brojnih medalja.

 

Podrška Nacionalnom sportskom savezu slepih i slabovidih je samo jedna u nizu aktivnosti koje Apatinska pivara i brend Jelen sprovodi u cilju osnaživanja sportista sa invaliditetom.

 

Tokom meseca juna, u okviru saradnje sa Paraolimpijskim komitetom Srbije, a kroz projekat „Šampioni svaki dan“, javnosti će biti predstavljena platforma koja ima za cilj da motiviše i ohrabruje osobe sa invaliditetom kako bi se u što većem broju uključili u sport.

 

U tom cilju biće organizovani inspiracijskih događaji u gradovima širom Srbije kako bi se dodatno aktivirali i predstavnici lokalnih zajednica.

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

 

Zahvaljući MUP-u i Apatinskoj pivari, somborski i apatinski maturanti na obuci u NAVAK-u

 

Beograd, 10. maj 2017 – U okviru obeležavanja Četvrte svetske nedelje bezbednosti saobraćaja na putevima, koja traje do 14. maja, Apatinska pivara je, uz podršku opštine Apatin i grada Sombora, organizovala treninge bezbedne vožnje za sto apatinskih i somborskih maturanata koji imaju za cilj da što više punoletnih srednjoškolaca, koji poseduju vozačku dozvolu, prođe kroz treninge bezbedne vožnje, nauči da prepozna i reaguje na opasnosti tokom vožnje i stekne realno vozačko iskustvo. Realizacijom ovih treninga u centru NAVAK, Pivara je podržala sprovođenje Akcije „Matura“, koju Ministarstvo unutrašnjih poslova sprovodi uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a čiji je cilj veća bezbednost učenika završnih razreda srednjih škola.

 

Stručnjaci iz oblasti bezbednosti u saobraćaju smatraju da je najveći uzrok saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju mladi vozači preveliko samopouzdanje sa jedne strane i manjak iskustva sa druge strane. Koncept jednodnevnog treninga podrazumeva da polaznici prođu kroz niz teoretskih, ali pre svega praktičnih, vrlo realističnih situacija za upravljačem automobila. Takođe, ovaj trening je bio jedinstvena prilika da se mladim vozačima skrene pažnja da bezbednom vožnjom ne poštuju samo zakonske norme, već čuvaju sopstveni i životi drugih učesnika u saobraćaju.

 

Učenici su se složili da im je ovo iskustvo dragoceno. Rizične situacije u vožnji koje su tokom treninga iskusili u bezbednim uslovima, bile bi mnogo dramatičnije da su se desile u realnoj vožnji, naveli su maturanti, kao i da su sada daleko pripremljeniji za upravo ovu vrstu okolnosti u saobraćaju.

 

Statistika potvrđuje da se obukama ove vrste utiče na mlade vozače da se odgovornije ponašaju u saobraćaju, ređe čine saobraćajne prekršaje, a prema podacima MUP-a mladi vozači koji su prethodnih godina prošli ovu obuku nisu izazvali ni jednu tešku saobraćajnu nezgodu. U planu je da mladi vozači, punoletni srednjoškolci, iz drugih opština i gradova prođu kroz ovu obuku.

 

Uporedo sa ovom akcijom, Apatinska pivara zajedno sa Upravom saobraćajne policije, već desetu godinu zaredom realizuje kampanju Kad pijem, ne vozim“ koja uspešno utiče na svest vozača i ukazuje na značaj odgovorne konzumacije i rizike vožnje pod dejstvom alkohola. 

Pogledajte sve vesti