Predstavljeni prvi suncobran od reciklažnog materijala

��Reciklirajte i vi – Artiklaža 2017“

  

Apatinska pivara, u saradnji sa Fakultetom primenjenih umetnosti, a u okviru edukativnog projekta „Reciklirajte i vi – Artiklaža 2017“ predstavila je prvi suncobran od reciklažnog materijala. Taj jedinstveni suncobran napravljen je od 800 plastičnih boca, visok je četiri metra i težak više od jedne tone. Idejni tvorac „reciklažnog“ suncobrana je profesor Fakulteta primenjenih umetnosti, Marko Lađušić koji zajedno sa svojim studentima, u saradnji sa Apatinskom pivarom, kroz stvaralaštvo u okviru projekta ”Reciklirajte i Vi” spaja umetnost i reciklažu. 

 

„Ovo je naš četvrti zajednički projekat kojim želimo da ukažemo na važnost recikliranja ambalaže i očuvanja životne sredine. Ovoga puta smo želeli da napravimo predmete koji imaju i umetničku i upotrebnu vrednost i pokažemo šta je sve moguće napraviti od reciklažnog materijala“, izjavio je Marko Lađušić, profesor Fakulteta primenjenih umetnosti i autor postavke.

Nakon postavke u Beogradu, suncobran je bio deo Šabačkog letnjeg festivala, nakon koga je trajno postavljen na plaži u Apatinu, kako bi i građani Apatina mogli da ih uživaju u njemu.

 

„U Apatinskoj pivari posebnu pažnju posvećujemo održivosti i zaštiti životne sredine, racionalnijem korišćenju resursa i smanjenju količine otpada. Kompanija Molson Coors i mi kao njena članica, ostvarujemo značajne uštede kroz programe za uštedu vode i energije. Cilj nam je da kroz upravljanje otpadom, reciklažu i ponovnu upotrebu do 2020. godine postanemo kompanija koja neće praviti otpad“ izjavila je Slobodanka Cucić, mendžerka korporativnih poslova Apatinske pivare.

 

Kroz kampanju „Reciklirajte i vi“ koja se realizuje od 2008. godine, Apatinska pivara nastoji da podigne svest javnosti i edukuje građane ukazujući na korist koju svi imamo od reciklaže, ali i da pokaže upotrebnu vrednost ambalaže. Do sada su realizovane akcije poput „Reciklažnog triatlona, “Koša za reciklažu”, akcije prikupljanja limenki na Beer Fest-u i Guči, kao i edukativne radionice na kojima su se građani upoznali sa prednostima reciklaže. Osim toga, realizovane su i izložba umetničkih dela od recikliranih PET boca „Deset za 260“ i izložbu radova od recikliranih limenki studenata Fakulteta primenjenih umetnosti u okviru manifestacije “Aprilski susreti”.

 

 

 

DA LI STE ZNALI DA…

 

  • Prosečna porodica u Srbiji godišnje baci oko 40 kilograma plastične ambalaže
PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

 

Apatinska pivara podržala održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju

 

 

Beograd, 29. maj 2017. – Apatinska pivara podržala je održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju u organizaciji Nacionalnog sportskog saveza slepih i slabovidih. Na takmičenju koje se održava od 29. maja do 4. juna u Banji Junaković kod Apatina, nadmetaće oko 150 učesnika iz 11 evropskih zemalja.

 

Nacionalni sportski savez slepih i slabovidih osnovan je na incijativu nekoliko klubova i društava sporta i šaha slepih i slabovidih i Saveza Slepih Srbije. Reprezentacije ovog saveza učestvuju na internacionalnim prvenstvima u šahu, atletici, plivanju, kuglanju i drugim sportovima i osvajači su brojnih medalja.

 

Podrška Nacionalnom sportskom savezu slepih i slabovidih je samo jedna u nizu aktivnosti koje Apatinska pivara i brend Jelen sprovodi u cilju osnaživanja sportista sa invaliditetom.

 

Tokom meseca juna, u okviru saradnje sa Paraolimpijskim komitetom Srbije, a kroz projekat „Šampioni svaki dan“, javnosti će biti predstavljena platforma koja ima za cilj da motiviše i ohrabruje osobe sa invaliditetom kako bi se u što većem broju uključili u sport.

 

U tom cilju biće organizovani inspiracijskih događaji u gradovima širom Srbije kako bi se dodatno aktivirali i predstavnici lokalnih zajednica.

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

 

Zahvaljući MUP-u i Apatinskoj pivari, somborski i apatinski maturanti na obuci u NAVAK-u

 

Beograd, 10. maj 2017 – U okviru obeležavanja Četvrte svetske nedelje bezbednosti saobraćaja na putevima, koja traje do 14. maja, Apatinska pivara je, uz podršku opštine Apatin i grada Sombora, organizovala treninge bezbedne vožnje za sto apatinskih i somborskih maturanata koji imaju za cilj da što više punoletnih srednjoškolaca, koji poseduju vozačku dozvolu, prođe kroz treninge bezbedne vožnje, nauči da prepozna i reaguje na opasnosti tokom vožnje i stekne realno vozačko iskustvo. Realizacijom ovih treninga u centru NAVAK, Pivara je podržala sprovođenje Akcije „Matura“, koju Ministarstvo unutrašnjih poslova sprovodi uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a čiji je cilj veća bezbednost učenika završnih razreda srednjih škola.

 

Stručnjaci iz oblasti bezbednosti u saobraćaju smatraju da je najveći uzrok saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju mladi vozači preveliko samopouzdanje sa jedne strane i manjak iskustva sa druge strane. Koncept jednodnevnog treninga podrazumeva da polaznici prođu kroz niz teoretskih, ali pre svega praktičnih, vrlo realističnih situacija za upravljačem automobila. Takođe, ovaj trening je bio jedinstvena prilika da se mladim vozačima skrene pažnja da bezbednom vožnjom ne poštuju samo zakonske norme, već čuvaju sopstveni i životi drugih učesnika u saobraćaju.

 

Učenici su se složili da im je ovo iskustvo dragoceno. Rizične situacije u vožnji koje su tokom treninga iskusili u bezbednim uslovima, bile bi mnogo dramatičnije da su se desile u realnoj vožnji, naveli su maturanti, kao i da su sada daleko pripremljeniji za upravo ovu vrstu okolnosti u saobraćaju.

 

Statistika potvrđuje da se obukama ove vrste utiče na mlade vozače da se odgovornije ponašaju u saobraćaju, ređe čine saobraćajne prekršaje, a prema podacima MUP-a mladi vozači koji su prethodnih godina prošli ovu obuku nisu izazvali ni jednu tešku saobraćajnu nezgodu. U planu je da mladi vozači, punoletni srednjoškolci, iz drugih opština i gradova prođu kroz ovu obuku.

 

Uporedo sa ovom akcijom, Apatinska pivara zajedno sa Upravom saobraćajne policije, već desetu godinu zaredom realizuje kampanju Kad pijem, ne vozim“ koja uspešno utiče na svest vozača i ukazuje na značaj odgovorne konzumacije i rizike vožnje pod dejstvom alkohola. 

Pogledajte sve vesti