DANILO PUŠONJA NOVI DIREKTOR APATINSKE PIVARE

Beograd, mart 2020. - Danilo Pušonja imenovan je za novog direktora Apatinske pivare koja posluje u sastavu Molson Coors Beverage Company, kompanije koja se nalazi među najvećim pivarskim grupacijama na svetu. Pored vođenja poslovanja pivare, on će ujedno obavljati dužnost direktora prodaje i izvrsnosti ka kupcima i biti zadužen za sprovođenje celokupne komercijalne agende kompanije. Ova promena je u skladu sa novom organizacijom Molson Coors Europe pri kojoj region Centralne i Istočne Evrope dobija priliku da organizuje poslovanje u 6 jedinica na 9 tržišta prateći sve njihove lokalne specifičnosti.

Pušonja na ovoj funkciji nasleđuje Vladimira Novakovića koji nakon tri uspešne godine na čelu Apatinske pivare svoju menadžersku karijeru nastavlja u okviru Molson Coors grupacije na poziciji generalnog menadžera na izazovnom tržištu Indije.

Pušonja je član tima Apatinske pivare od 2014. godine gde je radio na pozicijama Menadžera za put ka tržištu i distribuciji, a od 2016. godine na poziciji Direktora prodaje. Poseduje bogato iskustvo u komercijalnom sektoru i prodaji, a svoje liderske sposobnosti je pokazao kako u okviru kompanije, tako i tokom karijere u različitim FMCG kompanijama u zemlji i inostranstvu. 

Na novoj poziciji biće zadužen za oblikovanje strategije kompanije u skladu sa prioritetima grupacije, izgradnju strateških partnerstava kao i dalje angažovanje ka ambiciji da pivara bude prvi izbor za zaposlene, kupce i potrošače.

“Zadovoljstvo mi je što mogu da objavim da će Danilo Pušonja biti generalni menadžer u Srbiji s obzirom na njegovo iskustvo u ovoj veoma izazovnoj industriji. Uveren sam u njegove sposobnosti kao lidera i kolege, kao i da će njegova britkost u donošenju odluka biti od velike pomoći da ostvarimo našu ambiciju i budemo prvi izbor za naše kupce i potrošače“ – izjavio je Sergej Jeskov, generalni direktor kompanije Molson Coors za Centralnu i Istočnu Evropu.

„Nakon poslednjih 6 godina provedenih u sektoru prodaje Apatinske pivare, spremno prihvatam ovaj izazov. Potpuno sam posvećen našim ambicijama i ciljevima i mogu biti samo srećan i ponosan što imam jak tim na svojoj strani. Radićemo na tome da zadržimo odličan rezultat mojih prethodnika i nastavićemo sa proizvodnjom izvrsnih piva i kreiranjem posebnih pivskih trenutaka za sve ljubitelje piva u Srbiji“, izjavio je Danilo Pušonja, generalni menadžer Apatinske pivare.

Apatinska pivara je najstarija aktivna pivara u Srbiji i jedan od lidera u proizvodnji piva na regionalnom tržištu. Od 2012. godine postala članica jedne od najvećih globalnih pivarskih kompanija, Molson Coors Beverage Company, koja pored tržišta Kanade, Sjedinjenih Američkih Država, Ujedinjenog Kraljevstva i dalekog istoka posluje i na tržištima Srbije, BiH, Bugarske, Hrvatske, Češke, Mađarske, Crne Gore, Rumunije i Slovačke.

Tagovi


PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

PODRŠKA NACIONALNOM SPORTSKOM SAVEZU SLEPIH I SLABOVIDIH

 

Apatinska pivara podržala održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju

 

 

Beograd, 29. maj 2017. – Apatinska pivara podržala je održavanje XVII Evropskog prvenstva u devetočunjskom kuglanju u organizaciji Nacionalnog sportskog saveza slepih i slabovidih. Na takmičenju koje se održava od 29. maja do 4. juna u Banji Junaković kod Apatina, nadmetaće oko 150 učesnika iz 11 evropskih zemalja.

 

Nacionalni sportski savez slepih i slabovidih osnovan je na incijativu nekoliko klubova i društava sporta i šaha slepih i slabovidih i Saveza Slepih Srbije. Reprezentacije ovog saveza učestvuju na internacionalnim prvenstvima u šahu, atletici, plivanju, kuglanju i drugim sportovima i osvajači su brojnih medalja.

 

Podrška Nacionalnom sportskom savezu slepih i slabovidih je samo jedna u nizu aktivnosti koje Apatinska pivara i brend Jelen sprovodi u cilju osnaživanja sportista sa invaliditetom.

 

Tokom meseca juna, u okviru saradnje sa Paraolimpijskim komitetom Srbije, a kroz projekat „Šampioni svaki dan“, javnosti će biti predstavljena platforma koja ima za cilj da motiviše i ohrabruje osobe sa invaliditetom kako bi se u što većem broju uključili u sport.

 

U tom cilju biće organizovani inspiracijskih događaji u gradovima širom Srbije kako bi se dodatno aktivirali i predstavnici lokalnih zajednica.

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

TRENINZI BEZBEDNE VOŽNJE ZA MATURANTE

 

Zahvaljući MUP-u i Apatinskoj pivari, somborski i apatinski maturanti na obuci u NAVAK-u

 

Beograd, 10. maj 2017 – U okviru obeležavanja Četvrte svetske nedelje bezbednosti saobraćaja na putevima, koja traje do 14. maja, Apatinska pivara je, uz podršku opštine Apatin i grada Sombora, organizovala treninge bezbedne vožnje za sto apatinskih i somborskih maturanata koji imaju za cilj da što više punoletnih srednjoškolaca, koji poseduju vozačku dozvolu, prođe kroz treninge bezbedne vožnje, nauči da prepozna i reaguje na opasnosti tokom vožnje i stekne realno vozačko iskustvo. Realizacijom ovih treninga u centru NAVAK, Pivara je podržala sprovođenje Akcije „Matura“, koju Ministarstvo unutrašnjih poslova sprovodi uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a čiji je cilj veća bezbednost učenika završnih razreda srednjih škola.

 

Stručnjaci iz oblasti bezbednosti u saobraćaju smatraju da je najveći uzrok saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju mladi vozači preveliko samopouzdanje sa jedne strane i manjak iskustva sa druge strane. Koncept jednodnevnog treninga podrazumeva da polaznici prođu kroz niz teoretskih, ali pre svega praktičnih, vrlo realističnih situacija za upravljačem automobila. Takođe, ovaj trening je bio jedinstvena prilika da se mladim vozačima skrene pažnja da bezbednom vožnjom ne poštuju samo zakonske norme, već čuvaju sopstveni i životi drugih učesnika u saobraćaju.

 

Učenici su se složili da im je ovo iskustvo dragoceno. Rizične situacije u vožnji koje su tokom treninga iskusili u bezbednim uslovima, bile bi mnogo dramatičnije da su se desile u realnoj vožnji, naveli su maturanti, kao i da su sada daleko pripremljeniji za upravo ovu vrstu okolnosti u saobraćaju.

 

Statistika potvrđuje da se obukama ove vrste utiče na mlade vozače da se odgovornije ponašaju u saobraćaju, ređe čine saobraćajne prekršaje, a prema podacima MUP-a mladi vozači koji su prethodnih godina prošli ovu obuku nisu izazvali ni jednu tešku saobraćajnu nezgodu. U planu je da mladi vozači, punoletni srednjoškolci, iz drugih opština i gradova prođu kroz ovu obuku.

 

Uporedo sa ovom akcijom, Apatinska pivara zajedno sa Upravom saobraćajne policije, već desetu godinu zaredom realizuje kampanju Kad pijem, ne vozim“ koja uspešno utiče na svest vozača i ukazuje na značaj odgovorne konzumacije i rizike vožnje pod dejstvom alkohola. 

Pogledajte sve vesti