Apatinska pivara predstavlja nešto sasvim novo: APA KVASTER!

KVASCINANTNO OSVEŽENJE

Predstavljamo vam nešto NOVO iz Apatinske pivare: APA KVASTER, piće koje na moderan način donosi duh tradicije.

Kvas potiče iz Rusije i predstavlja jedan od čuvenih bezalkoholnih napitaka, koji se upotrebljava već više od hiljadu godina. Po delovanju na organizam narod ga svrstava u pića slična kefiru, jogurtu ili kiselom mleku, zbog izvorne sadržine mlečne kiseline, vitamina, minerala, raznih šećera i mikroelemenata. Priprema kvasa po starim receptima predstavlja vrlo složenu i dugotrajnu proceduru s mnogo rada, međutim u današnje vreme se uglavnom proizvodi industrijski iz koncentrata kvasa.

 
 
 
 
 
 
 
 
APA KVASTER je osvežavajuće piće koje ne sadrži alkohol, iako po svom ukusu podseća na pivo. Proizvodi se od ekstrakta fermentisanih žitarica, što ga čini kompatibilnim sa veganskim načinom ishrane. APA KVASTER predstavlja kvascinantno osveženje u modernom pakovanju adekvatnom za svaku priliku, čije karakteristike se idealno uklapaju u užurbani ritam današnje svakodnevice.

Napravljen je za sve one koji biraju najbolje za sebe, vode aktivan život i spremni su da probaju nove stvari. Osvežavajuće poput piva, ali bez alkohola, ovo piće je pogodno za konzumaciju svim potrošačima u bilo kojoj prilici.

Tagovi


KAMPANJA „KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA ARSENAL FESTU
Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.
„KAD PIJEM, NE VOZIM“ NA SALONU AUTOMOBILA U BEOGRADU 2018.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce  Međunarodnog sajma automobila "DDOR BG Car Show 06", pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči

 

Apatinska pivara i ove godine podsećala vozače u Guči na odgovorno konzumiranje alkohola 

 

Guča, 14. avgust 2017. – Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

 

Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

 

Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.

 

Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

Pogledajte sve vesti