"Kad pijem ne vozim" na Beer Fest-u 2024.
jun 23, 2024

"Kad pijem ne vozim" na Beer Fest-u 2024.

Београд јун, 2024. - Министарство унутрашњих послова Републике Србије - Управа саобраћајне полиције, Агенција за безбедност саобраћаја и Апатинска пивара, у оквиру кампање „Кад пијем не возим“ су и ове године током фестивала BEER FEST промовисали важност одговорног понашања у саобраћају. Обележен је значајан јубилеј, 18 година од почетка кампање која едукује и апелује на одговорну конзумацију и важност доношења исправних одлука за све возаче. Организатори кампање апеловали су на све учеснике у саобраћају да буду опрезни и одговорни.

Начелник Управе саобраћајне полиције Славиша Лакићевић подсетио је да је кампања „Кад пијем, не возим“, од великог значаја имајући у виду да је алкохолизам један од највећих проблема безбедности саобраћаја и код нас и у свету.

„Задовољство ми је што смо на овогодишњем BEER FEST-у, заједно са представницима Апатинске пиваре и Агенције за безбедност саобраћаја, промовисали још једно издање кампање „Кад пијем не возим“. Поносни смо на чињеницу да ове године по осамнаести пут заједнички реализујемо ову кампању, што је чини кампањом са највећом традицијом у којој Управа саобраћајне полиције учествује. Поред традиције, ради се и о једној од кампања са највећим значајем, с обзиром да вожња под дејством алкохола представља један од највећих проблема безбедности саобраћаја.

 

Користим прилику да се у име Министарства унутрашњих послова захвалим Апатинској пивари на подршци и донацијама које смо имали свих ових година. Готово 200 алкометара најновије генерације, али и друга опрема коју је Апатинска пивара донирала Управи саобраћајне полиције кроз претходни период, не показују само друштвену одговорност ове компаније, већ и посвећеност заједничком циљу, а то је унапређење безбедности саобраћаја на нашим путевима.

 

Овим путем апелујем на грађане да буду одговорни, да не управљају возилом уколико су конзумирали алкохол и да не дозволе да једна грешка и тренутак неопрезности заувек промени њихов живот и животе њихових породица“, истакао је Славиша Лакићевић, начелник Управе саобраћајне полиције.

В.д. директора Агенције за безбедност саобраћаја Бранко Стаматовић, истакао је колико је важна безбедност младих, али и безбедност свих осталих учесника у саобраћају, што је управо и разлог због којег је Агенција за безбедност саобраћаја на BEER FEST-у и зашто разговара са младима на тему безбедног учествовања у саобраћају.

“Кад пијем не возим“ је једини исправан став у случају конзумирања алкохола. На многобројним летњим дешавањима, као што је BEER FEST, али и током бројних манифестација и фестивала који нас очекују током лета широм Србије, потребно је да свако пронађе одговарајући начин да се на безбедан и сигуран начин врати кући. Веома је важно да сваке године подсетимо нове генерације да донесу кључну одлуку и да не седају за волан под дејством алкохола.

 

Кампања „Кад пијем не возим“, коју спроводи Агенција за безбедност саобраћаја, у сарадњи са Министарством унутрашњих послова – Управом саобраћајне полиције и Апатинском пиваром, шаље поруку о одговорном конзумирању алкохола. Не постоји никакво оправдање да онај ко је конзумирао алкохол седа за волан, нити да пристане да се превози са неким ко је конзумирао алкохол. Увек постоји добра алтернатива - такси, градски превоз, позив пријатељу или родитељима, а то је и једини начин како бисте се безбедно вратили кући“, изјавио је в. д. директора Агенције за безбедност саобраћаја Бранко Стаматовић.

Игор Вукашиновић, директор Апатинске пиваре подсетио је да се ове године обележава 18 година од почетка кампање.

"Дуга традиција промовисања ове кампање одражава нашу сталну посвећеност у промовисању одговорне конзумације. Постали смо пунолетни, али то управо значи још већу одговорност - како за нас тако и за све младе људе који са напуњених 18 година седају за волан. Наставићемо и даље да заједнички апелујемо и подржавамо све активности које имају за циљ превенцију вожње под утицајем алкохола," истакао је Игор Вукашиновић, директор Апатинске пиваре.