Četiri UEPS nagrade za kampanju "Kad pijem ne vozim"
decembar 26, 2023

Četiri UEPS nagrade za kampanju "Kad pijem ne vozim"

Na svečanoj ceremoniji dodele nagrada Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS) Apatinska pivara je zajedno sa agencijom Mccann Beograd osvojila čak četiri prestižna priznanja za kampanju “Kad pijem, ne vozim, sigurno se vrati kući”. Kampanja je nagrađena sa tri zlata i jednim srebrom.

Zlatna priznanja su pripala za: odnos prema kupcima, društvenu odgovornost i humanitarni projekat - profitni sektor, za promotivnu (integrisanu) kampanju - alkoholna pića i srebrno priznanje za online marketing - prisustvo na društvenim mrežama.

Kampanja “Kad pijem, ne vozim, sigurno se vrati kući” lansirana je krajem avgusta i na duhovit i kreativan način skrenula je pažnju svim učesnicima u saobraćaju da dobro razmislite pre nego sednu za volan ukoliko su konzumirali alkohol.

Uz podršku Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova, i Agencije za bezbednost saobraćaja, pivara već 17 godina skreće pažnju na odgovorno ponašanje u saobraćaju. Poruka kampanje je da ukoliko popijete, unapred planirate povratak kući jer imate toliko opcija za bezbedan povratak – taksi, autobus, šetnja, safety driver.

Za ovu istu kampanju Apatinska pivara je ranije ove godine osvojila nagradu KAKTUS 2023, u kategoriji pojedinačni radovi – social media.