Zaštitna sredstva za ugostiteljske objekte
jul 2, 2020

Zaštitna sredstva za ugostiteljske objekte

Kako bi pomogla ugostiteljskim objektima i omogućila njihovim gostima da se osećaju bezbednije, Apatinska pivara je snabdela više od 1.500 kafića i restorana sa zaštitim sredstvima širom Srbije. Podeljeno je 50.000 rukavica, 20.000 maski i 2.000 litara dezinfekcionog sredstva. Sada svi ljubitelji piva mogu da uživaju u ukusu svežeg piva i da se osećaju potpuno bezbedno dok borave u kafićima i restoranima. 

Kada su početkom maja sa radom počeli ugostiteljski objekti, na snazi su i dalje ostale preporučene mere zaštite, što podrazumeva da zaposleni u tim objektima moraju da nose zaštitne maske i rukavice, kao i da pojačaju dezinfekciju celog prostora. Takođe, na snazi je i dalje ostala mera, koja propisuje razmak između stolova. Ove mere su uspostavljene u cilju zaštite kako zasposlenih, tako i gostiju.

- Ovo je zadatak za ugostitelje, jer se funkcionisanje odvija u značajno izmenjenim okolnostima. Upravo iz tog razloga smo odlučili da im pomognemo i damo dodatnu podršku. Donirajući zaštitnu opremu želeli smo da podržimo ugostiteljske objekte, konobare i goste. Verujemo da će to dodatno doprineti zajedničkim naporima da se svi osećaju bezbednije - kažu u Apatinskoj pivari.

Ugostitelji su veoma zahvalni Apatinskoj pivari na donaciji zaštitne opreme, jer se ova kompanija jedina setila da realizuje ovakav korak.

- Trudimo se da se svaki gost oseća bezbedno, radi se dezinfencija svega, kompletno, stolova, tanjira, slanika...Obavezne su maske za naše zaposlene tokom posluživanja, iz tog razloga donacija Jelen piva nam je mogo značila. Pored svih mera koje smo preduzeli, uradili smo i beskontaktni jelovnik, gosti ne moraju da koriste papirnati jelovnik, kako bi se izbeglo što više kontakta - kaže Saša Pejić, direktor ugostiteljskog preduzeća.

Kako bi obezbedili ljubiteljima piva uživanje u Jelen pivu, sve zalihe koje su postojale u ugostiteljskim objektima, zamenjene su, novim, svežim pivom.

Apatinska pivara je poslovanje u potpunosti prilagodila novonastaloj situaciji, poštujući sve propisane preventivne mere stavljajući bezbednost i zdravlje svojih zaposlenih, kao i bezbednost kupaca i potrošača, na prvo mesto.